tiistai 17. syyskuuta 2013

p a r i s c a l l i n g


Olen lähdössä ensi viikon alussa Pariisiin Muotiviikoille. Matkajärjestelyt lähtivät toden teolla käyntiin vasta viime viikolla ja nyt minulla on liput, hotelli ja RSVP:t tehty. Tämä on ensimmäinen kertani muotiviikoilla. Pariisissa mukanani on Jepsukka ja viikonlopuksi mukaan liittyy vielä tyylitaituri ja ystäväni Ilona. Blogistani pääsee seuraamaan matkaa aitiopaikalta ja raportoin teille mahdollisuuksien mukaan päivittäin mitä Pariisissa tapahtuu.

21 kommenttia:

  1. Bon voyage! Ihana matka loistoseurassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Veera! :) Tästä tulee kyllä väistämättä jotain legendaarista;)

      Poista
  2. Wow, kuulostaa ihanalta! Tätä kyllä täytyy seurata sitten eturivistä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Front row seats also for my readers! Olen kyllä aika täpinöissäni:)

      Poista
  3. Aww, mahtavaa Katri! Tiedän että oot siellä oikeassa paikassa ja matkasta tulee varmasti mieletön! Innolla seurailen täältä fiiliksiä :)
    Me ei vieläkään tiedetä päästäänkö matkaan vain ei...puntaroidaan viime tippaan, taas kerran.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anne! Olen todella innoissani. Jos päätätte tulla Pariisiin, niin haluan ehdottomasti treffata!:)

      Poista
  4. Mahtavaa - ihanaa reissua! Mikä ajankohta ja mikä seura - täydellisyyttä! Hmmm, tarvitsisinko jotakin Avenue Montaignelta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin! :) Tästä tulee kyllä hyvä reissu. Ja jos tarvitset jotain niin personal shopper -palveluni ovat käytettävissä;)

      Poista
  5. You lucky ...fashionista!
    Jee, kuulostaa huipulle.

    S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Siltä kyllä tuntuu tällä hetkellä:) olen todella innoissani.

      Poista
  6. Bon voyage!
    Luitko eilen suomalaistytöstä joka on sairaalassa Pariisissa? Mä kävisin viemässä tuliaisia Suomesta jos itse vaan pääsisin Pariisin.
    EvaK

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos EvaK! En ole lukenut. Täytyypä etsiä uutinen käsiini. Kiitos vinkistä:)

      Poista
  7. Mun ystävä Pariisissa on selvittänyt naisen yhteystiedot. Laita mulle s-postia jos haluat auttaa.
    EvaK

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei vähänkö olet mahtava! Olen sinuun meilitse yhteydessä :)

      Poista
    2. Voitko laittaa vielä meiliosoitteesi minulle tyylialkemisti (at) gmail.com? Kun tuosta profiilistasi en näe yhteystietoja...

      Poista
  8. Hyvää matkaa! Kuulostaa aivan ihanalta, täytyypä jäädä seurailemaan :)

    LadyBlue is in the House

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, en melkein malta odottaa! Tässä menee ihan yöunet kun miettii mitä Pariisiin pitäisi pakata mukaan:)

      Poista
  9. Kunpa joskus pääsisi itsekin... <3 <3 <3 Ihanaa reissua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina kannattaa unelmoida! :) Tällä kertaa minun unelmat toteutui. Seuraavalla kerralla sitten ehkä sinun vuoro? :)

      Poista
  10. Hyvää matkaa!! Kuulostaa upealta ja hauskalta reissulta :) Matkaraportteja odotellessa :)
    Paula

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Paula!:) reissuraporttia pukkaa ihan pian!

      Poista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi!:)

Muistathan kommentoidessasi, että kommenttisi sävy kuvastaa sen antajaa, joten haluat varmaan esiintyä asiallisesti ja ystävällisesti?